Μενού
Καλάθι

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)
-20 %
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)

Για τον Zyman, εδώ και πολλά χρόνια τα στελέχη των μεγάλων επιχειρήσεων έχουν επικεντρωθεί σε λανθασμένα σημεία κι έχουν ξεχάσει το βασικό στόχο του marketing που δεν είναι άλλος από το να φέρνει χρήματα. (. . .) Παρ' όλα αυτά, το marketing αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα μιας σύγχρονης επιχείρησης, μόνο που, για να μπορεί να είναι υπολογίσιμος παράγοντας, θα πρέπει τα αποτελέσματά του να γίνονται άμεσα αντιληπτά. Σ' αυτό ακριβώς το σημείο επικεντρώνεται στο «Τέλος του Marketing», δίνοντας πολύτιμες συμβουλές όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει να κατανοήσει βαθύτερα τους νόμους της αγοράς.

ΒΙΒΛΙΟ
ΣυγγραφέαςZYMAN SERGIO
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Θεματική ΚατηγορίαΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ημ. Έκδοσης2006
Σελίδες280
ISBN9789604380251
Σχήμα21x14
ΒιβλιοδεσίαΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
ΜεταφραστήςΔΕΛΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή
12.96€
16.20€
Χωρίς ΦΠΑ: 12.96€
  • Stock: In Stock
  • ΕΚΔΟΤΗΣ: INTROBOOKS
  • Model: 9789604380251
  • ISBN: 9789604380251
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα τη χρήση των cookies