-20 %
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)
Για τον Zyman, εδώ και πολλά χρόνια τα στελέχη των μεγάλων επιχειρήσεων έχουν επικεντρωθεί σε λανθασμένα σημεία κι έχουν ξεχάσει το βασικό στόχο του marketing που δεν είναι άλλος από το να φέρνει χρήματα. (. . .) Παρ' όλα αυτά, το marketing αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα μιας σύγχρονης επιχείρησης, μόνο που, για να μπορεί να είναι υπολογίσιμος παράγοντας, θα πρέπει τα αποτελέσματά του να γίνονται άμεσα αντιληπτά. Σ' αυτό ακριβώς το σημείο επικεντρώνεται στο «Τέλος του Marketing», δίνοντας πολύτιμες συμβουλές όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει να κατανοήσει βαθύτερα τους νόμους της αγοράς.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ZYMAN SERGIO |
Κατηγορία | ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ |
Θεματική Κατηγορία | ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
Ημ. Έκδοσης | 2006 |
Σελίδες | 280 |
ISBN | 9789604380251 |
Σχήμα | 21x14 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Μεταφραστής | ΔΕΛΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
12.96€
16.20€
Χωρίς ΦΠΑ: 12.96€
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: INTROBOOKS
- Model: 9789604380251
- ISBN: 9789604380251