Τα νέα Μαθηματικά προσεγγίζουν [...] την ύλη τους μέσα από τα σύνολα που, παρόλο ότι αποτελούν νέα ύλη στο περιεχόμενό τους, ωστόσο συμπίπτουν με τη συνολική αντίληψη του παιδιού και τη συνειδητή προσπάθεια του ανθρώπου να εντάσσει τον κόσμο γύρω του και τις ιδέες του σε ευρύτερα σύνολα, για να τα κατανοήσει και να τα ερμηνεύσει σαφέστερα. Τα σύνολα αποτελούν ενοποιό στοιχείο στις γνώσεις και μέσο για σύντομη και σαφή επικοινωνία των ανθρώπων. Το παιδί εντάσσει το τρενάκι του στο σύνολο των παιχνιδιών, τη γάτα στο σύνολο των ζώων του σπιτιού κλπ. Στα Μαθηματικά ο άνθρωπος εκφράζει τις παντοειδείς ποσότητες με το σύνολο των αριθμών, τους οποίους χωρίζει στα υποσύνολα των ακεραίων, των κλασματικών κτλ.
Όλα αυτά επέβαλαν μια ανακατάταξη της ύλης των μαθηματικών και μια διαφορετική αντιμετώπιση αυτών.
Την ανακατάταξη της ύλης των μαθηματικών για την υποχρεωτική εκπαίδευση και τη διαφορετική παρουσίασή της δίνουμε στη συνέχεια σε 19 κεφάλαια.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ΦΙΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Κατηγορία | ΣΧΟΛΙΚΑ - ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ |
Θεματική Κατηγορία | ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ |
Ημ. Έκδοσης | 1985 |
Σελίδες | 392 |
Σχήμα | 24x17 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: Βιβλιοεκδοτική