To βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επιχειρηματίες των μικρών και των μεσαίων επιχειρήσεων και στους ελεύθερους επαγγελματίες.
Είναι ένας πρακτικός οδηγός, βήμα βήμα, που θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας με στόχο την ανάπτυξή της. Γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, σας καθοδηγεί να απαντήσετε σε ερωτήματα όπως:
- Πως θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
- Ποια στρατηγική προτείνεται να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
- Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
- Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
- Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
- Πως μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;
Η προσπάθειά σας να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε αποτελεσματικά τις αρχές και τις στρατηγικές μάρκετινγκ ενισχύεται από το πλήθος των παραδειγμάτων και των πρακτικών ασκήσεων που περιλαμβάνονται στο βιβλίο.
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχοντας υλοποιήσει πάνω από 500 ώρες συμβουλευτικής υποστήριξης σε επιχειρηματίες και επιχειρήσεις σας καθοδηγεί βήμα βήμα στην επίτευξη των στόχων σας.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ΘΕΜΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ |
Σειρά | ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
Ημ. Έκδοσης | 2014 |
Σελίδες | 227 |
ISBN | 9789607745583 |
Σχήμα | 21x14 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: ROSILI
- Model: 9789607745583
- ISBN: 9789607745583