Στο πλαίσιο που διαμορφώνεται από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό περιβάλλον (παγκοσμιοποίηση, ανταγωνισμός, χρηματαγορές, καινοτομία, καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις, κ.λπ.) παρουσιάζονται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα δημιουργούνται και νέοι κίνδυνοι. Έτσι, οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμοί θα πρέπει να επιλέξουν και να υιοθετήσουν την κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους, τις δυνάμεις και τις δυνατότητές τους. Η κύρια αυτή κατεύθυνση αποτελεί τη στρατηγική της επιχείρησης, ο προσδιορισμός της οποίας περιλαμβάνει ένα σύνολο επιμέρους αλληλεξαρτώμενων προβλημάτων, όπως η διάγνωση της ισχύουσας κατάστασης, ο καθορισμός των στόχων, καθώς και η επιλογή, η εφαρμογή και η αξιολόγηση της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Με βάση τη συγκεκριμένη θεώρηση, το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στην παρουσίαση των σημαντικότερων θεμάτων που αφορούν στη στρατηγική διοίκηση των επιχειρήσεων και οργανισμών. Η παρουσίαση αυτή επικεντρώνεται συχνά στον τρόπο προσδιορισμού της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης και ανάπτυξης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των δραστηριοτήτων της. Επιπρόσθετα, στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται αναλυτικά η αλληλεπίδραση της στρατηγικής με τη δομή και την κουλτούρα της επιχείρησης.
Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και ερευνητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με όλες τις πτυχές της στρατηγικής διοίκησης.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ |
Ημ. Έκδοσης | 3 |
Σελίδες | 248 |
ISBN | 9789604610693 |
Σχήμα | 24x17 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: Κλειδάριθμος
- Model: 9789604610693
- ISBN: 9789604610693