Μενού
Καλάθι

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ
Εξαντλήθηκε
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ

Η δημιουργικότητα και οι καινοτομίες είναι τα μυστικά του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά παρόλα αυτά πολλοί οργανισμοί θεωρούν την έμπνευση ως ένα φαινόμενο ασύλληπτο και δύσκολα αντιμετωπίσιμο. Όμως υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές για τη στήριξη και τη διαχείριση της δημιουργικότητας. Ο εκδοτικός οίκος Harvard Business Review έχει δημοσιεύσει μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη.

ΒΙΒΛΙΟ
Θεματική ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣειράHARVARD BUSINESS REVIEW
Ημ. Έκδοσης2003
Σελίδες237
ISBN9789602095713
Σχήμα17X24
ΒιβλιοδεσίαΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
ΜεταφραστήςΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή
16.00€
Χωρίς ΦΠΑ: 16.00€
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα τη χρήση των cookies