Η σκόπιμη διαμεσολάβηση του εκπαιδευτικού μεταξύ του αναπτυσσόμενου ανθρώπου και του κόσμου της γνώσης γίνεται συνειδητά αν ο εκπαιδευτικός γνωρίζει τόσο τους μηχανισμούς ανάπτυξης όσο και τις συνθήκες μέσα στις οποίες συντελείται. Την άποψη αυτή εκφράζει ο J. Piaget δηλώνοντας ότι: "η ψυχολογία του παιδιού μπορεί να πολλαπλασιάσει τα ευρήματα και τις γνώσεις μας για το μηχανισμό της ανάπτυξης, όμως αυτά τα ευρήματα ή αυτές οι ιδέες δε θα συναντήσουν ποτέ το σχολείο αν δεν τις ενστερνισθούν οι δάσκαλοι τόσο που να τις μεταφράσουν σε πρωτότυπες πραγματικότητες". Συμβολή στη συνάντηση του σχολείου με τα ευρήματα του J. Piaget που σχετίζονται με τις Συγκεκριμένες Νοητικές Πράξεις και ελπίδα "να μετατραπούν σε πρωτότυπες πραγματοποιήσεις" αποτελεί η εργασία αυτή. Εργαλείο άμεσα χρηστικό, απαλλαγμένο από θεωρητικό φορτίο - το οποίο είναι προαπαιτούμενο -, δύναται να χρησιμοποιηθεί τόσο από το νηπιαγωγό και το δάσκαλο όσο και από το γονιό ή τον ερευνητή, που θα ήθελαν να γνωρίζουν το επίπεδο της γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού και να εναρμονίσουν έτσι τις όποιες διδακτικές παρεμβάσεις τους προς την ανάπτυξη αυτή.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | CLAUDE BOTSON|MICHELE DELIEGE |
Ημ. Έκδοσης | 1998 |
Σελίδες | 94 |
ISBN | 9789600107692 |
Σχήμα | 24×17 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Μεταφραστής | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΤΡΟΥΛΗΣ |
- Stock: In Stock
- Model: 9789600107692
- ISBN: 9789600107692