Μενού
Καλάθι

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Θέματα όπως για παράδειγμα η διοίκηση της ποιότητας και της εξυπηρέτησης του πελάτη, του χειρισμού των σχέσεων της επιχειρήσης με τους εργαζόμενους της με στόχο τη διοίκηση της εμπερίας των πελατών, της αποτελεσματικής οργάνωσης των διαδικασιών παροχής της υπηρεσίας μαζί με εκείνα που αφορούν το κλασσικό μίγμα μάρκετινγκ σχολιάζονται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ που επιτρέπει στον αναγνώστη να αντιληφθεί και να κατανοήσει την ιδιαιτερότητα του μάρκετινγκ όταν το προϊόν είναι άϋλο και όχι αποτέελσμα της, κλασσικής, παραγωγικής διαδικασίας.

Δεδομένης της σημασίας που έχουν οι υπηρεσίες (τηλεπικοινωνίες, τουριστικές, τραπεζικές κλπ) για την ελληνική οικονομία το συγκεκριμένο βιβλίο, ιδίως τη σημερινή εποχή, αποτελεί αναντικατάστατο βοήθημα όχι μόνον για φοιτητές της διοίκησης επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίας που δραστηριοποιούνται στον χώρο της παροχής υπηρεσιών.

ΒΙΒΛΙΟ
ΣυγγραφέαςΣΠΥΡΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ
Θεματική ΚατηγορίαΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΣειράΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ημ. Έκδοσης2012
Σελίδες394
ISBN9789607745293
Σχήμα17Χ24
ΒιβλιοδεσίαΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή
35.00€
Χωρίς ΦΠΑ: 35.00€
  • Stock: In Stock
  • ΕΚΔΟΤΗΣ: ROSILI
  • Model: 9789607745293
  • ISBN: 9789607745293
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα τη χρήση των cookies