Μενού
Καλάθι

Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εξαντλήθηκε
Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Σκοπός μου δεν είναι να κάνω μια διατριβή στην επιστήμη της εκπαίδευσης: αυτές οι προ εισαγωγικές σημειώσεις στοχεύουν απλά να εκθέσουν τα αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα μιας διδακτικής εμπειρίας, τα οποία φαίνονται να ανοίγουν το δρόμο στην πρακτική εφαρμογή καινούριων μεθόδων. Οι μέθοδοι αυτές τείνουν να χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό τα επιστημονικά πειράματα στην εκπαίδευση, χωρίς να αναιρούν τα φυσικά θεμέλια της στις θεωρητικές αρχές. Για πολλά χρόνια, υποστηριζόταν, κάπως υπερβολικά, ότι η εκπαίδευση θα έπρεπε να έχει την τάση να εγκαταλείψει τα αμιγώς θεωρητικά πεδία, όπως έχει ήδη γίνει με την ιατρική, με σκοπό να εδραιωθεί πάνω σε θεμέλια που είναι το αποτέλεσμα του πειραματισμού. Η ψυχολογία που αναφέρεται στη φυσιολογία ή η πειραματική ψυχολογία, η οποία, από τον και τον Fechner μέχρι τον Wundt και τον Binet, έχει φτάσει στο σημείο να μετατραπεί σε μια καινούρια επιστήμη, φαίνεται να προορίζεται στο να της παρέχει ένα υπόβαθρο, σαν αυτό, το οποίο η παλιά ψυχολογία παρείχε στην φιλοσοφία της εκπαίδευσης. Η εφαρμογή της μορφολογικής ανθρωπολογίας στη μελέτη των παιδιών δείχνει επίσης να είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας στην καινούρια εκπαίδευση. (. . .)

ΒΙΒΛΙΟ
ΣυγγραφέαςMONTESSORI MARIA
Θεματική ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Ημ. Έκδοσης2010
Σελίδες496
ISBN9789609477017
Σχήμα21x14
ΒιβλιοδεσίαΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
ΜεταφραστήςΜΑΓΟΥ ΒΑΓΙΑ

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή
26.00€
Χωρίς ΦΠΑ: 26.00€
  • Stock: Εξαντλήθηκε
  • Model: 9789609477017
  • ISBN: 9789609477017
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα τη χρήση των cookies