Η υπάρχουσα σήμερα βιβλιογραφία και αρθρογραφία για την διδακτική των γνωστικών αντικειμένων στην εκπαίδευση είναι μεγάλη σε όγκο και ποικιλία. Παράλληλα έχει αναπτυχθεί και μεγάλο πλήθος όρων γύρω από τη θεματολογία της διδακτικής των γνωστικών αντικειμένων, με αποτέλεσμα αυτό σε πολλές περιπτώσεις να δημιουργεί δυσκολίες στη χρήση τους.
Στην παρούσα συγγραφή στο πρώτο μέρος της, γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης σε συντομία των θεματικών περιοχών της διδακτικής, κάνοντας οικονομία στο πλήθος και τη χρήση των όρων που χρησιμοποιούνται αποσαφηνίζοντας σε μεγάλο βαθμό την δομή της.
Παρουσιάζεται επίσης στο μέρος αυτό και η δομή του διδακτικού σεναρίου, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά την αποτύπωση της διδακτικής πράξης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται παραδείγματα διδακτικών σεναρίων, στο πλαίσιο διαφόρων διδακτικών προσεγγίσεων, σε θέματα από διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Πολλά από αυτά είναι προϊόν της συνεργασίας μου με τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς των περιόδων του Β' επιπέδου επιμόρφωσής τους στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των Ν.Τ. (νέων τεχνολογιών) στην διδακτική πράξη, τα οποία έχουν τροποποιηθεί για τις ανάγκες της παρούσας συγγραφής. Επομένως σε όλα τα παραδείγματα η ανάπτυξη των διδακτικών σεναρίων γίνεται με τη χρήση των Ν.Τ. Στο τρίτο μέρος αναπτύσσεται σύντομα η διερευνητική διδακτική προσέγγιση και αναφέρεται ένα παράδειγμα διδακτικού σεναρίου στο πλαίσιο της προσέγγισης αυτής. [...]
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ |
Κατηγορία | Εκπαιδευτικό |
Θεματική Κατηγορία | ΦΥΣΙΚΗ |
Ημ. Έκδοσης | 2018 |
Σελίδες | 226 |
ISBN | 9786185021108 |
Σχήμα | 18Χ25 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: ΜΑΤΙ
- Model: 9786185021108
- ISBN: 9786185021108