-30 %
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΤΟΜΟΣ Α)
Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη ενότητα (κεφάλαια 3 και 4) εξετάζεται το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστέρηση (θεωρητικές προσεγγίσεις). Στην τρίτη ενότητα (κεφάλαια 5, 6 και 7) ερευνάται, δομείται και οριοθετείται η διδακτική στρατηγική και μεθοδολογία εισαγωγής του παιδιού με νοητική υστέρηση στις λογικομαθηματικές έννοιες.
ΒΙΒΛΙΟ | |
Συγγραφέας | ΣΤΑΥΡΟΥ Σ. ΛΑΜΠΡΟΣ |
Κατηγορία | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ - ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ |
Ημ. Έκδοσης | 2002 |
Σελίδες | 416 |
ISBN | 9789608811201 |
Σχήμα | 21x14 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
16.10€
23.00€
Χωρίς ΦΠΑ: 16.10€
- Stock: In Stock
- ΕΚΔΟΤΗΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
- Model: 9789608811201
- ISBN: 9789608811201