Μενού
Καλάθι

Όλα τα προϊόντα

Model: 9789600107395
Το βιβλίο αυτό αναλύει τον ελλειπτικό, ευρηματικό και αποτελεσματικά διαφημιστικό λόγο, υπό τη μορφή και τη δομή κειμένου. Μέσα στα πλαίσια της κειμενογλωσσολογικής προσέγγισης, με συνιστώσες τους κειμενικούς παράγοντες (συνοχή, συνεκτικότητα, προθετικότητα, αποδεκτότητα, πληροφορικότητα, καταστατικ..
10.40€
Χωρίς ΦΠΑ:10.40€
Εμφάνιση 1 έως 1 από 1 (1 Σελ.)
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα τη χρήση των cookies