ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ Προβολη μεγαλύτερων

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ

9789602095713

Νέο Προϊόν

Ο εκδοτικός οίκος Harvard Business Review έχει δημοσιεύσει μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη.

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

16,00 € με ΦΠΑ

Η δημιουργικότητα και οι καινοτομίες είναι τα μυστικά του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά παρόλα αυτά πολλοί οργανισμοί θεωρούν την έμπνευση ως ένα φαινόμενο ασύλληπτο και δύσκολα αντιμετωπίσιμο. Όμως υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές για τη στήριξη και τη διαχείριση της δημιουργικότητας. Ο εκδοτικός οίκος Harvard Business Review έχει δημοσιεύσει μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη.

Θεματική κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σειρά HARVARD BUSINESS REVIEW
Ημ. Έκδοσης 2003
Αριθμός Σελίδων 237
ISBN 9789602095713
Σχήμα 17X24
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Μεταφραστής ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ

Ο εκδοτικός οίκος Harvard Business Review έχει δημοσιεύσει μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη.

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: