ΔΟΚΙΜΙΑ/ ΜΕΛΕΤΕΣ/ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Προσφορές

Μειωμένη Τιμή! ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ) Προβολη μεγαλύτερων

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)

ZYMAN SERGIO

9789604380251

Νέο Προϊόν

Για τον Zyman, εδώ και πολλά χρόνια τα στελέχη των μεγάλων επιχειρήσεων έχουν επικεντρωθεί σε λανθασμένα σημεία κι έχουν ξεχάσει το βασικό στόχο του marketing που δεν είναι άλλος από το να φέρνει χρήματα. (. . .)

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

12,96 € με ΦΠΑ

-20%

16,20 € με ΦΠΑ

Για τον Zyman, εδώ και πολλά χρόνια τα στελέχη των μεγάλων επιχειρήσεων έχουν επικεντρωθεί σε λανθασμένα σημεία κι έχουν ξεχάσει το βασικό στόχο του marketing που δεν είναι άλλος από το να φέρνει χρήματα. (. . .) Παρ' όλα αυτά, το marketing αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα μιας σύγχρονης επιχείρησης, μόνο που, για να μπορεί να είναι υπολογίσιμος παράγοντας, θα πρέπει τα αποτελέσματά του να γίνονται άμεσα αντιληπτά. Σ' αυτό ακριβώς το σημείο επικεντρώνεται στο «Τέλος του Marketing», δίνοντας πολύτιμες συμβουλές όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει να κατανοήσει βαθύτερα τους νόμους της αγοράς.

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Θεματική κατηγορία ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ημ. Έκδοσης 2006
Αριθμός Σελίδων 280
ISBN 9789604380251
Σχήμα 21x14
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Μεταφραστής ΔΕΛΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MARKETING (ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ)

Για τον Zyman, εδώ και πολλά χρόνια τα στελέχη των μεγάλων επιχειρήσεων έχουν επικεντρωθεί σε λανθασμένα σημεία κι έχουν ξεχάσει το βασικό στόχο του marketing που δεν είναι άλλος από το να φέρνει χρήματα. (. . .)

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: