ΔΟΚΙΜΙΑ/ ΜΕΛΕΤΕΣ/ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Προσφορές

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Προβολη μεγαλύτερων

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΣ

9789603330271

Νέο Προϊόν

Η διδασκαλία αποτελεί τον πυρήνα κάθε οργανωμένης και συστηματικής προσπάθειας (εκπαίδευσης). Από την αποτελεσματικότητα και την ποιότητά της εξαρτάται τελικά και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αυτό απαιτεί η διδασκαλία να αντιμετωπίζεται, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, με επιστημονικά κριτήρια. Αυτό επιχειρείται στο βιβλίο αυτό με την υπέρβαση της παραδοσιακής Γενικής...

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

13,40 € με ΦΠΑ

Η διδασκαλία αποτελεί τον πυρήνα κάθε οργανωμένης και συστηματικής προσπάθειας (εκπαίδευσης). Από την αποτελεσματικότητα και την ποιότητά της εξαρτάται τελικά και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αυτό απαιτεί η διδασκαλία να αντιμετωπίζεται, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, με επιστημονικά κριτήρια. Αυτό επιχειρείται στο βιβλίο αυτό με την υπέρβαση της παραδοσιακής Γενικής Διδακτικής, καθώς και της σύγχρονης εκδοχής της ως Διδακτική Μεθοδολογία, και με την επί εντελώς νέων βάσεων σκιαγράφηση των πλαισίων μιας θεωρίας και μεθοδολογίας της διδασκαλίας. Επίσης, η διδασκαλία δεν αντιμετωπίζεται απλώς ως ένα "εμπειρικό γεγονός", δηλαδή άσχετα από μια ήδη διαμορφωμένη παιδαγωγική πραγματικότητα στα πλαίσια της οποίας αναγκαστικά κινείται κάθε επιμέρους διδασκαλία (λήψη αποφάσεων και μέτρων πριν από τη διδασκαλία). Η πραγματικότητα αυτή καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την παιδαγωγική διάσταση της διδασκαλίας, δηλαδή της διδασκαλίας που δεν αποβλέπει μόνον στην μετάδοση γνώσεων και την καλλιέργεια δεξιοτήτων αλλά συγχρόνως και στη διαμόρφωση ατόμων με κρίση, ευαισθησία και ήθος.

Η αντίληψη για τη διαβάθμιση της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας σε τυπικές φάσεις, δηλαδή για τη λεπτομερώς προδιαγραμμένη διδασκαλία, είναι αβάσιμη, επειδή η διαδικασία της μάθησης δεν είναι τόσο απλή για να χωριστεί κατά στεγανό τρόπο σε επιμέρους βήματα και επειδή στη διδασκαλία συμμετέχει και συμπεριφέρεται ως υποκείμενο ο μαθητής. Η θέση, πάλι, ότι αποτελεσματική και «παιδαγωγούσα» είναι η διδασκαλία που διαμορφώνεται ελεύθερα από το δάσκαλο και τους μαθητές ή ότι η πράξη είναι εκείνη που υποδεικνύει στο δάσκαλο πώς να κάνει τη διδασκαλία του, είναι, τουλάχιστον υπό τους σημερινούς όρους λειτουργίας του σχολείου, έξω από τα πράγματα. Τέτοιες ακραίες θέσεις οδηγούν είτε σ ένα κλειστό διδακτικό σύστημα, το οποίο στερεί τη διδασκαλία από τα δημιουργικά στοιχεία και την παιδευτική της αξία, είτε στον αυτοσχεδιασμό της στιγμής, με τα γνωστά επακόλουθα.

Κατηγορία Εκπαιδευτικό
Σειρά ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 14
Ημ. Έκδοσης 2003
Αριθμός Σελίδων 172
ISBN 9789603330271
Σχήμα 24×17
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η διδασκαλία αποτελεί τον πυρήνα κάθε οργανωμένης και συστηματικής προσπάθειας (εκπαίδευσης). Από την αποτελεσματικότητα και την ποιότητά της εξαρτάται τελικά και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αυτό απαιτεί η διδασκαλία να αντιμετωπίζεται, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, με επιστημονικά κριτήρια. Αυτό επιχειρείται στο βιβλίο αυτό με την υπέρβαση της παραδοσιακής Γενικής...

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: