9789601623078
Νέο Προϊόν
Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς. Αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής, που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ' ένα θεμελιακό...
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
Το προϊόν δεν είναι πλέον σε απόθεμα
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς. Αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής, που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ' ένα θεμελιακό ερώτημα: πώς να διδάσκουμε σήμερα; Παρουσιάζει μια σφαιρική διδακτική, προσαρμόσιμη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Οι μαθησιακές διαδικασίες περιγράφονται με τρόπο συστημικό: από τη σύλληψη και την πρόθεση ως την ανατροφοδότηση, περνώντας ενδιάμεσα από τις στρατηγικές της δημιουργίας κινήτρων, της ρύθμισης και της δόμησης. Αυτή η διδακτική επικεντρώνεται σε μια λειτουργική, συμμετοχική και διαθεματική αντίληψη της διδασκαλίας και συμφιλιώνει με πρωτότυπο τρόπο την παιδαγωγική του ενδιαφέροντος με την παιδαγωγική των στόχων, η οποία, πέρα από τους πρόσκαιρους συρμούς, ξαναβρίσκει εδώ ένα καινούριο νόημα.
Κατηγορία | Εκπαιδευτικό |
Ημ. Έκδοσης | 2007 |
Αριθμός Σελίδων | 464 |
ISBN | 9789601623078 |
Σχήμα | 24×16 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Μεταφραστής | ΦΟΙΒΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.