ΔΟΚΙΜΙΑ/ ΜΕΛΕΤΕΣ/ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Μειωμένη Τιμή! ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Προβολη μεγαλύτερων

ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ

9789603332633

Νέο Προϊόν

Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά, β) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές...

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

25,90 € με ΦΠΑ

-30%

37,00 € με ΦΠΑ

Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά, β) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και δ) μέσα σε τι είδους διδακτικό πλαίσιο και με ποιές μεθόδους πρέπει να διδαχθούν και να ασκηθούν οι μαθητές στα του περιεχομένου του κειμένου και των διαδικασιών της συγγραφικής σύνθεσης.
Απαντήσεις στο παραπάνω τετραπλό ερώτημα προσφέρει το κειμενοκεντρικό-διαδικαστικό μοντέλο, που βασίζεται στα πορίσματα της σύγχρονης Διδακτικής, της Κειμενογλωσσολογίας, της Ψυχολογίας του Γραπτού Λόγου και του Κοινωνικού Εποικοδομισμού. Οι αρχές και οι πρακτικές του μοντέλου είναι σύμφωνες με τα νέα Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών που ισχύουν στη χώρα μας από το 1999.

Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ
Θεματική κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Ημ. Έκδοσης 2009
Αριθμός Σελίδων 544
ISBN 9799603332632
Σχήμα 24x17
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά, β) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές...

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: