ΔΟΚΙΜΙΑ/ ΜΕΛΕΤΕΣ/ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Νέο Μειωμένη Τιμή! ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΜΙΛΗ) Προβολη μεγαλύτερων

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΜΙΛΗ)

DIRK BAECKER

9789607793768

Νέο Προϊόν

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη...

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

12,60 € με ΦΠΑ

-10%

14,00 € με ΦΠΑ

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη κοινοποιησιμότητα του ατόμου, και άρα το άτομο να παραμείνει ακαθόριστο, δηλαδή ελεύθερο να αυτοκαθοριστεί. Κατ' αυτά, το παρόν κείμενο είναι μια γλωσσική συνεννόηση για μια έννοια της επικοινωνίας που αφήνει ανοιχτό τι «είναι» επικοινωνία, γιατί μόνον έτσι περιλαμβάνεται στην έννοια το ουσιώδες χαρακτηριστικό της, ότι δεν προκαθορίζει πως θα συνεχισθεί η επικοινωνία. Πρόκειται για μια θεωρία της επικοινωνίας που είναι συγχρόνως μια πρόταση για επικοινωνία.

Ημ. Έκδοσης 2008
Αριθμός Σελίδων 136
ISBN 9789607793768
Σχήμα 22x16
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Μεταφραστής ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΜΙΛΗ)

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΜΙΛΗ)

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη...

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: