9789603751359
Νέο Προϊόν
Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κ.λ.π.
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
Το προϊόν δεν είναι πλέον σε απόθεμα
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κ.λ.π. Παρουσιάζοναται οι βασικές έννοιες και κατευθύνσεις του Μάρκετινγκ, η χρήση του από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η θέση του στις μεγαλύτερες. Επίσης αναπτύσσονται τα μέσα που χρησιμοποιεί όπως, για παράδειγμα, η έρευνα μάρκετινγκ. Ακόμη εξετάζονται και αναλύονται χρήσιμες έννοιες για την οικονομική ζωή, π.χ. η συμπεριφορά του καταναλωτή, η μικρομεσαία επιχείρηση, η αγορά, το προϊόν κ.λ.π.
Κατηγορία | ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ |
Θεματική κατηγορία | ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
Σειρά | ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ |
Ημ. Έκδοσης | 2000 |
Αριθμός Σελίδων | 216 |
ISBN | 9789603751359 |
Σχήμα | 24x17 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.