ΔΟΚΙΜΙΑ/ ΜΕΛΕΤΕΣ/ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Νέο ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ Προβολη μεγαλύτερων

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

KEITH BARTON

9789604554522

Νέο Προϊόν

Στο βιβλίο Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό οι Barton και Levstik εξετάζουν αντικρουόμενες απόψεις για τη διδασκαλία της ιστορίας υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την ιστορική σκέψη των μαθητών. 

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

12,90 € με ΦΠΑ

Στο βιβλίο Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό οι Barton και Levstik εξετάζουν αντικρουόμενες απόψεις για τη διδασκαλία της ιστορίας υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την ιστορική σκέψη των μαθητών. Μελετούν τις έρευνες για την ιστορική σκέψη των μαθητών και τις τοποθετούν σε ένα θεωρητικό πλαίσιο διαμεσολαβημένης δράσης - προσέγγιση που εφιστά την προσοχή στις συγκεκριμένες πράξεις των ανθρώπων, στους φορείς που είναι υπεύθυνοι γι' αυτές, στα πολιτισμικά εργαλεία που τους βοηθούν ή τους περιορίζουν. Στο βιβλίο Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό οι Barton και Levstik:
- συζητούν τη συμβολή της θεωρίας και της έρευνας στη διδασκαλία της ιστορίας, εξηγούν τη θεωρία της διαμεσολαβημένης δράσης που διέπει την ανάλυσή τους και περιγράφουν την έρευνα για τις γνώσεις και το ενδιαφέρον των παιδιών (και των ενηλίκων) για την ιστορία
- περιγράφουν ένα όραμα πλουραλιστικής, συμμετοχικής δημοκρατίας και τη σχέση της με την ανθρωπιστική μελέτη της ιστορίας
- μελετούν τέσσερις βασικές "σκοπιές" για την ιστορία (συγκρότηση ταυτότητας, ανάλυση, ηθική απόκριση και παρουσίαση)
- πραγματεύονται έξι από τα κύρια "εργαλεία" της ιστορίας (αφηγηματική δομή αφηγήματα ατομικών επιτευγμάτων και κινήτρων εθνικές αφηγήσεις έρευνα ενσυναίσθηση ως αναγνώριση της εκάστοτε οπτικής και ενσυναίσθηση ως ενδιαφέρον) και
- ανασκοπούν την έρευνα και τις συμβατικές αντιλήψεις για τη γνώση και πρακτική των διδασκόντων.
Το βιβλίο αποτελεί βασικό εγχειρίδιο για τους επαγγελματίες της ιστορίας και των κοινωνικών επιστημών, καθώς και για τους πολιτικούς, τους γονείς και το ευρύ κοινό που ενδιαφέρονται για τη διδασκαλία της ιστορίας και την ιστορική σκέψη των μαθητών.

Θεματική κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ-ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
Σειρά ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ημ. Έκδοσης 2008
Αριθμός Σελίδων 360
ISBN 9789604554522
Σχήμα 16Χ24
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Μεταφραστής ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

Στο βιβλίο Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό οι Barton και Levstik εξετάζουν αντικρουόμενες απόψεις για τη διδασκαλία της ιστορίας υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την ιστορική σκέψη των μαθητών. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: