9789600103366
Νέο Προϊόν
Τα άρθρα του βιβλίου αντιπροσωπεύουν μερικές από τις πιο σημαντικές πτυχές της σύγχρονης έρευνας στην ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού και οι συγγραφείς τους έχουν παίξει πρωτεύοντα ρόλο στη διαμόρφωση του προβληματισμού γύρω από τα θέματα της ειδικότητάς τους.
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
Το προϊόν δεν είναι πλέον σε απόθεμα
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Τα άρθρα του βιβλίου αντιπροσωπεύουν μερικές από τις πιο σημαντικές πτυχές της σύγχρονης έρευνας στην ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού και οι συγγραφείς τους έχουν παίξει πρωτεύοντα ρόλο στη διαμόρφωση του προβληματισμού γύρω από τα θέματα της ειδικότητάς τους. Περιέχονται άρθρα που υποστηρίζουν ότι τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας σκέφτονται με νοητικά μοντέλα που σχηματίζουν βασιζόμενα στην καθημερινή τους εμπειρία, ενώ τα παιδιά της σχολικής ηλικίας με μοντέλα που είτε έρχονται σε αντιδιαστολή με τις πληροφορίες που παίρνουν από τις αισθήσεις τους (όπως στη φυσική) είτε δεν έχουν καμία σχέση με αυτές (όπως στα μαθηματικά).
Θεματική κατηγορία | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ-ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ |
Ημ. Έκδοσης | 1999 |
Αριθμός Σελίδων | 236 |
ISBN | 9789600103366 |
Σχήμα | 14Χ21 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.