ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Προσφορές

Μειωμένη Τιμή! ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΤΟΜΟΣ Α) Προβολη μεγαλύτερων

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΤΟΜΟΣ Α)

ΣΤΑΥΡΟΥ Σ. ΛΑΜΠΡΟΣ

9789608811201

Νέο Προϊόν

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη.

Περισσότερα

Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες

16,10 € με ΦΠΑ

-30%

23,00 € με ΦΠΑ

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη ενότητα (κεφάλαια 3 και 4) εξετάζεται το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστέρηση (θεωρητικές προσεγγίσεις). Στην τρίτη ενότητα (κεφάλαια 5, 6 και 7) ερευνάται, δομείται και οριοθετείται η διδακτική στρατηγική και μεθοδολογία εισαγωγής του παιδιού με νοητική υστέρηση στις λογικομαθηματικές έννοιες.

Κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ - ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
Ημ. Έκδοσης 2002
Αριθμός Σελίδων 416
ISBN 9789608811201
Σχήμα 21x14
Βιβλιοδεσία ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΤΟΜΟΣ Α)

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΤΟΜΟΣ Α)

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη.

30 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: