9789608811201
Νέο Προϊόν
Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη.
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
Το προϊόν δεν είναι πλέον σε απόθεμα
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα (κεφάλαια 1 και 2) προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη ενότητα (κεφάλαια 3 και 4) εξετάζεται το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστέρηση (θεωρητικές προσεγγίσεις). Στην τρίτη ενότητα (κεφάλαια 5, 6 και 7) ερευνάται, δομείται και οριοθετείται η διδακτική στρατηγική και μεθοδολογία εισαγωγής του παιδιού με νοητική υστέρηση στις λογικομαθηματικές έννοιες.
Κατηγορία | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ - ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ |
Ημ. Έκδοσης | 2002 |
Αριθμός Σελίδων | 416 |
ISBN | 9789608811201 |
Σχήμα | 21x14 |
Βιβλιοδεσία | ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ |
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.