Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται με αναλυτικό τρόπο τα κεφάλαια «Διαμοριακές δυνάμεις καταστάσεις της ύλης - προσθετικές ιδιότητες», «Θερμοχημεία», «Χημική κινητική» και «Χημική ισορροπία» της Χημείας Γ΄ Λυκείου, Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας. Ακολουθείται πιστά η δομή του σχολικού βιβλίου...
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νέα ύλη που προστέθηκε στο μάθημα «Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου» για τη σχολική χρονιά 2019-2020. Περιλαμβάνει τις τέσσερις τελευταίες θεματικές ενότητες (3η έως και 6η) του Φακέλου Υλικού...
Το βιβλίο αυτό καλύπτει την καινούργια ύλη του νέου προγράμματος σπουδών 2019-2020 για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ’ Λυκείου...
Το Β’ Τεύχος του βοηθήματος «Περιπέτειες του λόγου» για το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» περιλαμβάνει 13 θεματικές ενότητες, οι οποίες σε συνδυασμό με τις 10 του Α’ Τεύχους καλύπτουν την ύλη που διδάσκεται και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Περιλαμβάνει, επίσης, 32 Κριτήρια αξιολόγησης κατανεμημένα ανά ενότητα, με πλήρεις απαντήσεις, που...
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει αναλυτικά όλη τη διδακτέα ύλη του κεφαλαίου των κρούσεων και του κεφαλαίου των ταλαντώσεων της Φυσικής Γ’ Λυκείου. Περιέχει αναλυτι9κή θεωρία, ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, λυμένες ασκήσεις – προβλήματα καθώς και ασκήσεις και προβλήματα προς λύση...
Το βιβλίο αυτό είναι ένα πλήρες βοήθημα για το μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου...
Στα Μαθηματικά της Γ’ Λυκείου υπάρχουν πολλές καινούριες και συνήθως δύσκολες έννοιες, οι οποίες όμως μπορούν να γίνουν κατανοητές από όλους τους μαθητές με τη σωστή μελέτη και συστηματική εξάσκηση...
Το βιβλίο αυτό περιέχει 20 κριτήρια αξιολόγησης για το αδίδακτο κείμενο και 20 κριτήρια αξιολόγησης για το διδαγμένο κείμενο της Αρχαίας Ελληνικής, σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης του ΙΕΠ και τον Φάκελο Υλικού. Το βιβλίο συνοδεύεται από δωρεάν ένθετο με τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις των κριτηρίων.
Πρώτος στόχος του βιβλίου αυτού είναι ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των θεμάτων που θέτει το σχολικό βιβλίο. Το μεγάλο πλήθιος των πηγών προέρχεται από έργα της σύγχρονης και πολύ πρόσφατης ιστοριογραφίας και βιβλιογραφίας και από έργα αναφοράς στην ακαδημαϊκή ιστορική κοινότητα...
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε σύμφωνα με τη νέα διδακτική και εξεταστέα ύλη του μαθήματος και ως στόχο έχει: Τη στήριξη των μαθητών στην εμπέδωση της εξεταστέας ύλης μέσω της εξάσκησης σε τύπους θεμάτων όμοιους με αυτούς των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Την υποστήριξη των εκπαιδευτικών που καλούνται να διδάξουν το μάθημα...